Tjenester & produkter
Managed Endpoint Security & Protection
Endepunktssikkerhet som en tjeneste.
Managed Endpoint Protection (MEP) er en SOC-tjeneste der vi jobber sammen med våre kunder for å sikre klienter, servere og mobiler best mulig med EPP-teknologi.
- Snakk med en konsulent
Fence forklarer
Managed Endpoint Security & Protection
Managed Endpoint Protection (MEP) er en SOC-tjeneste der vi jobber sammen med våre kunder for å sikre klienter, servere og mobiler best mulig med EPP-teknologi. Dette krever at vi har dyp kjennskap til teknologien og trusselbildet, og at vi gjør fortløpende testing og vurdering av hvilken ny sikkerhetsfunksjonalitet som bør tas i bruk.
Det hele begynner med en veldig sikker konfigurasjon. Vi ønsker å aktivere mest mulig sikkerhet, uten at det i særlig grad merkes før noe uønsket oppstår. Dagens EPP-teknologi bruker mange forskjellige motorer og kunstig intelligens for å blokkere ny og ukjent skadelig programvare og exploit-forsøk. I tillegg har man god beskyttelse mot alt av web-trusler. Vi setter opp en solid lokal brannmur, med mulighet for automatisk endring av profil basert på lokasjon (f.eks. hjemme og kontor). Applikasjonskontroll er det beste tiltaket mot nulldagstrusler, og vi vil sette opp en fornuftig standard som kan tilpasses ytterligere. Vi vil også sette opp en monitorering av kritiske mapper som hindrer at ukjente programmer kan endre innholdet i disse, noe som er et meget effektivt tiltak mot kryptovirus.
Vi aktiverer daglig, automatisk patching av alle klienter, både Microsoft og all tredjeparts programvare (Adobe, Java, Winzip og over to tusen andre applikasjoner). Dette kan erstatte WSUS. I tillegg kan dere selv enkelt styre patching av servere gjennom sikkerhetsportalen som dere får tilgang til.
Så fortsetter vi å gjøre tilpasninger og justeringer underveis, og jobber sammen for å holde endepunktene sikre over tid. Vi vil også bistå dere ved hendelser med skadelig programvare. Managed Endpoint Protection knytter kundene til Fence Incident Response Team (FIRT), som er tilgjengelige døgnet rundt, året rundt.
Som med våre andre SOC-tjenester avholder vi kvartalsvise sikkerhetsmøter med våre kunder der vi går igjennom status og eventuelle endringer, gjør evaluering, samt tar en god sikkerhetsprat.
- Managed Endpoint Security & Protection
- Vi gjør endringer
- Holder klienten oppdatert
- Support gjennom hele implementasjonen
- Kvartalsvis sikkerhetsmøte
- Månedlig fakturering
- Ingen binding
- Fence Security Operations Center
- Manuell og automatisk (AI) basert hendelseshåndtering
- Direkte tilgang til Fence Incident Response Team (FIRT) ved behov.
- Sertifiserte analytikere, hendelseshåndterere og digitale etterforskere.
- Level 1, 2 og 3 SOC analytikere
- Rutiner for varsling og håndtering av hendelser.
- Oppdatert trusseletterretning